شرکت سبدگردان سینا
شرح وظایف واحد سبدگردانی جهت اجرایی سبد
شرح وظایف روزانه واحد سبدگردانی
- 1. بارگذاری معاملات انجام شده سبدهای اختصاصی
- 2. مغایرت گیری معاملات انجام شده
- 3. کنترل موجودی نقد سبدهای اختصاصی
- 4. کنترل میزان بدهی به کارگزاری و پرداخت بدهی سبدهای اختصاصی در صورت وجود موجودی نقد
- 5. کنترل حساب بانک و مغایرت گیری
شرح وظایف دوره ای واحد سبد گردانی
- 1. تهیه گزارش ماهانه سرمایه گذاران و ارسال گزارش تهیه شده به سازمان و سرمایه گذار
- 2. تهیه گزارش هیات مدیره بصورت ماهانه
- 3. تمدید قرارداد های سبدگردانی بعد اتمام دوره قرارداد و یا در صورت عدم تمدید انجام امور تسویه حساب
- 4. تهیه گزارش مانده کارمزد سبدگردانی بعد از اتمام سال مالی و ارجاع گزارش تهیه شده به واحد مالی شرکت و پیگیری تسویه کارمزد مذکور
- 5. تهیه گزارش کارمزد ثابت سبدگردانی بصورت فصلی و پیگیری تسویه کارمزد مذکور
- 6. تهیه وتنظیم و ارسال نامه های سودسهام سبد ها
- 7. پیگیری نامه های سود سهام تا حصول نتیجه
- 8. ثبت دریافت سود سهام سبدها
- 9. کنترل تاریخ قرارداد با امین سبدگردانی
- 10. کنترل تاریخ مجوز سبدگردانی
شرح وظایف در خصوص انعقاد قرارداد سبدگردانی
نکات تسویه حساب با سرمایه گذار
- 1. دریافت اطلاعات سرمایه گذار جهت ثبت در قرارداد
- 2. تنظیم قرارداد و فرم های مربوطه و ارجاع به مدیر واحد سبدگردانی
- 3. اخذ تاییدیه از مدیر واحد سبدگردانی در خصوص اطلاعات مندرج در قرارداد و فرم ها
- 4. ارسال قرارداد و فرم ها به سرمایه گذار و مدیران شرکت جهت امضاء
- 5. ارسال قرارداد و فرم های مربوطه به امین سبدگردانی
- 6. بعد از اخذ تاییدیه ارسال مدارک به شرکت سپرده گذاری جهت اخذ کد prx
- 7. بعد از اخذ کد prx ثبت اطلاعات قرارداد در نرم افزار سبدگردانی
- 8. ایجاد دسترسی برای سرمایه گذار در نرم افزار سبدگردانی
- 1. مغایرت گیری کامل با کارگزاری
- 2. مغایرت گیری بانک
- 3. ارائه اطلاعات لازم به واحد مالی جهت تنظیم صورتحساب کارمزد سبد گردانی
- 4. اخذ امضاء سرمایه گذار در صورتحساب کارمزد سبدگردانی
- 5. تسویه حساب کارمزد سبدگردانی
- 6. بعد از انجام مراحل فوق واریز وجه و یا انتقال سهام صورت گیرد